Arhiva mesaje calatori
Arhivă
A.M.
A.M.-16.11.2015
Buna ziua,
Vreau sa va aduc la cunostiinta faptul ca la statia de metrou Lujerului, intrarea dinspre CORA, la magazinul de jos, din dreapta, se fumeaza! In interiorul magazinului vanzatoarea de acolo fumeaza nestingherita sub privirea agentului de paza care sta la cativa metrii.
Am vazut acest lucru sambata, 14 nov, in jur de ora 10:00. In conditiile incendiului de la Colectiv, a legii care vrea sa stopeze fumatul in spatiile publice si faptul ca fumatul este strict interzis la metrou va rog sa luati in serios aceasta sesizare. As dori un nr de inregistrare a acestei sesizari si un raspuns.
Multumesc,
A.M.
Stimata doamna A.M.,
Urmare a sesizarii dumneavoastra inregistrati cu numarul M.01/15038/17.11.2015 va comunicam urmatoarele:
Fumatul este interzis in metrou conform Legii 150/2005, art. 2 lit. l, iar aceasta interdictie este adusa la cunostinta calatorilor atat prin afisele autocolante lipite pe usile de acces din statie, cat si prin mesajele difuzate prin instalatiile de sonorizare. Aceasta lege se aplica si in cazul salariatilor Metrorex si nu numai. Va multumim ca utilizati serviciile noastre, va cerem scuze pentru disconfortul creat si, totodata, apreciem interesul dumneavoastra un imbunatatirea activitatii noastre.
Cu stima,
DIRECTOR GENERAL
ing. Catalin HOMOR
Data: 04.12.2015
S.A.
S.A. -Economica.net
In atentia domnului S.A.
Stimata domnule S.A. ,
Referitor la articolul "Metroul de Drumul Taberei va merge cu rable de 30 de ani, ce trebuiau casate. Metrorex: Au defectiuni, dar sunt sigure" publicat pe site-ul Economica.net, va solicitam urgent urmatorul drept la replica:
Pentru o informare corecta a opiniei publice, va rugam sa prezentati integral raspunsul Metrorex :
„Trenurile de metrou care vor circula pe Magistrala 5 vor fi din parcul de inventar al Metrorex. In functie de traficul de calatori, pentru asigurarea capacitatii de transport pe Magistrala 5, tronsonul I, vor fi minim 8 trenuri si maxim 13 trenuri. De asemenea, asigurarea cu necesarul de trenuri pentru Magistrala 5 nu va afecta parcul de exploatare sau intervalul de circulatie aferent Magistralelor 1, 2, 3 si 4.
In cazul introducerii in circulatie a trenurilor de tip BM1 – IVA, acestea vor indeplini in totalitate conditiile tehnice si de siguranta impuse. De asemenea, acestea vor circula pana la finalizarea achizitionarii trenurilor pentru Magistrala 5, tronsonul I. In acest sens precizam ca in cadrul Contractului nr. 79/2014 incheiat cu firma CAF pentru achizitia a 8 trenuri de tip BM3, intervalul de livrare a acestora este cuprins intre martie si iunie 2016.
In acest moment nu preconizam sa avem un deficit de material rulant pentru asigurarea capacitatii de transport pe Magistrala 5, tronsonul I.
La textul initial se adauga:
"La acest moment, Metrorex impreuna cu consultantul de specialitate, asocierea Sistra-Metroul SA si furnizorul serviciilor de mentenanta Alstom Transport, analizeaza ce tip de tren din parcul de inventar al Metrorex va fi utilizat pe magistrala 5 de metrou, urmand ca la finalizarea acestei analize, Metrorex sa comunice opiniei publice tipul de tren care va fi utilizat temporar pe Magistrala 5".
Asa cum se poate observa, ati omis conditionalul din raspunsul nostru, textul dvs. fiind incomplet: Acestea vor indeplini in totalitate conditiile tehnice si de siguranta impuse" ( citat din articolul Economica.net). Informatia privind utilizarea trenurilor vechi de metrou (IVA) pe magistrala 5 nu a fost furnizata de catre Metrorex, pentru ca nu contine inceputul frazei: "In cazul introducerii" care ar fi definit clar posibilitatea si nu certitudinea actiunii.
“In cazul introducerii in circulatie... este o locutiune circumstantiala de conditie (conditionala) pe care dvs. in calitate de jurnalist sunteti obligat sa o evidentiati intr-un articol ce se doreste a fi corect, intrucat omiterea ei schimba sensul raspunsului.
Convinsi fiind ca este o simpla scapare lingvistica va rugam sa publicati cat se poate de repede punctul de vedere al Metrorex. Multumim!
Cu stima,
DIRECTOR GENERAL,
ing. Catalin HOMOR
Data: 15.07.2015
O.U.
O.U. -25.06.2015
Buna dimineata,
Doresc sa va multumesc pentru raspuns, apreciez foarte mult ca v-ati facut timp sa imi raspundeti.
In ceea ce priveste problema ridicata de mine, acum inteleg situatia.
Numai bine!
O.
Stimata doamna O.U.,
Urmare a sesizarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele
Instalatia de ventilatie fortata a fost proiectata, construita si dimensionata conform standardelor europene de profil, iar aceasta este permanent pornita. Aerul este introdus in vagon prin fantele special amenajate din salonul pentru calatori. Mai mult, trenurile sunt dotate si cu ferestre rabatabile, iar deschiderea/inchiderea acestora este libera pentru publicul calator, in functie de doleantele acestuia.
Pe parcursul exploatarii, in special in timpul sezonului cald, urmare a solicitarilor primite de la publicul calator pentru mai mult aer (fata de cel normal al instalatiei de ventilatie a salonului pentru calatori), Metrorex a montat la toate trenurile tip BM2 - BM21, de constructie Bombardier, ferestre rabatabile.
Uneori, la orele de vârf, atunci când vagoanele de metrou sunt aglomerate si este depasita incarcarea maxima a vagoanelor, asa cum a fost si in cazul prezentat de dumneavoastra, instalatia de ventilatie fortata a salonului de calatori asigura un climat, dar cu valori ale temperaturii si umiditatii crescute fata de cele normale, fapt resimtit de altfel si de calatori, de aceea ventilatia fortata din salonul pasagerilor, se poate compensa prin aportul curentilor de aer rezultati la deschiderea ferestrelor rabatabile care sunt la indemâna calatorilor si pot fi inchise/deschise in functie de preferintele acestora.
Personalul de conducere a trenurilor este instruit si are obligatia de a mentine in functiune, in permanenta, instalatia de ventilatie fortata a trenurilor de metrou de constructie noua. in cazul constatarii de catre calatori a nefunctionarii instalatiei de ventilatie fortata, acestia pot anunta imediat personalul de conducere a trenului.
Dorim sa va reamintim, inca odata, faptul ca, deschiderea/inchiderea ferestrelor rabatabile este libera pentru publicul calator, aceasta putând fi efectuata in functie de doleantele acestora.
Va cerem scuze pentru disconfortul creat si apreciem faptul ca monitorizati calitatea serviciilor oferite de catre Metrorex si va recomandam sa aveti deplina incredere in serviciile Metrorex, chiar daca uneori intâmpinam si unele disfunctionalitati, care de altfel, sunt inerente intr-o activitate de serviciu public de transport calatori.
Cu stima,
DIRECTOR GENERAL,
ing. Catalin HOMOR
Data: 25.06.2015
O.U.
Iunie 18, 2015:
Ma numesc O. si calatoresc cu metroul in fiecare zi. Avand in vedere sezonul si caldurile ce il insotesc, am aprecia, si categoric nu doar eu, ci si restul calatorilor, daca conductorul ar porni aerul conditionat in vagoane. Este o caldura insuportabila care face calatoria un chin. Dimineata, toata lumea merge spre munca, dar ajunge transpirata, frustrata, trista. Un singur lucru, atat de comun in lumea civilizata, ar imbunatati semnificativ conditiile.
I.G.
Bună ziua! In temeiul legii nr. 544 din 12 octombrie 2001 (*actualizată*) privind liberul acces la informaţiile de interes public (aplicabilă începând cu data de 1 februarie 2013), vă rog a-mi comunica adresa web la care pot consulta raporturile de activitate 2013 și 2014, ultimul raport de activitate publicat pe site-ul www.metrorex.ro fiind cel din 2012. Mulțumesc!
V.S.
Evelyne Croitoru, relatii publice METROREX, 11 dec.2014:
Suntem bucurosi atunci cand tinerii doresc sa cunoasca metroul bucurestean, trenurile de metrou, in general activitatea noastra. Este un semn bun, credem ca astfel se vor orienta in cariera si catre domeniul transportului cu metroul. Va asteptam in continuare cu drag in orasul de sub oras! Va invitam, de asemenea, sa consultati pe www metrorex.ro Proiectul Metroul TANAR – un nou concept de atragere a tinerilor în domeniul transportului cu metroul. Proiectul este conceput special pentru a creste nivelul de informare a tinerilor interesati de acest domeniu.
Am primit o scrisoare de multumire de la studentul V.S. dupa o vizita la METROREX :
V.S. 10.12.2014
Buna seara.
Va multumesc mult pentru acordarea dreptului de a vizita cele doua depouri: Berceni si Militari.
Momentan, am prelucrat doar pozele de la Depoul Berceni pe care le-am incarcat, intr-un album, pe pagina mea personala de Facebook.
Feedback-ul meu (si sunt convins ca si cel al lui Stefan) este unul extrem de pozitiv (daca pot folosi aceasta formulare). De la domnul Guluta, la domnii paznici care ne-au insotit am sa le acord nota 10 pentru ca s-au purtat foarte frumos cu noi, au avut rabdarea necesara raspunderii curiozitatilor pe care le-am avut, iar atmosfera a fost asa placuta, incat nici nu am simtit cum a fugit timpul pe care l-am petrecut joia trecuta (Inca un pic si intarziam amandoi la facultatea la care studiem).
In final, as vrea sa va urez Sarbatori Fericite, La Multi Ani si va multumim inca o data pentru amabilitatea de care ati dat dovada.
Cu stima,
V.S.
Buna seara.
Ma numesc V.S. Sunt din Bucuresti, am 22 de ani si ieri am avut placerea sa vizitez camera centrului de comanda de la Unirii cu ocazia implinirii a 35 de ani de existenta a companiei dvs despre care am mentionat pe pagina mea de Facebook .
Din discutia pe care am avut-o cu domnul responsabil de acolo, am inteles ca as putea sa vizitez depourile Berceni si Militari cu scopul de a realiza cateva poze pentru colectia personala.
De asmenenea, un bun prieten de-al meu interesat si el de transportul in comun de suprafata si subteran - S.D.- ar dori sa participe si el la aceste vizite daca sunteti si dvs. de acord.
In speranta unei colaborari bune, astept un raspuns favorabil din partea dvs.
C.G.
C.G. -09.12.2014
Multumesc pentru faptul ca ati dat curs sesizarii mele si ca ati raspuns acesteia. Noi, calatorii Metrorex speram ca serviciile oferite de dumneavoastra vor fi din ce in ce mai bune.
Multumesc!
Data: 11.12.2014
C.G. November 10, 2014:
Domnule director,
Va scriu, asigarandu-va in primul rand de toata consideratia mea pentru actul managerial pe care il aplicati asupra metroului bucurestean si in speranta ca deficientele care mai sunt de indreptat, se vor rezolva.
Din pacate, azi 10.11.2014, in jurul orei 07.30 incercand sa ajung la linia de metrou Dimitrie Leonida, am intampinat o a doua aceeasi neplacere, in sensul ca dorind sa achizitionez o cartela cu 10 calatorii pe care sa o platesc cu cardul, am constat ca nu se poate, fiind trimis de operatoarea de la ghiseu, sa procur bani de la bancomat pentru a putea platii. Imi pare rau, dar nu pot concepe ca la sfarsitul anului 2014, cand o treime din plati le facem cu cardul bancar, in institutia pe care cu profesionalism o conduceti, sa nu poata exista aceasta modalitate de plata. Eu fac naveta zilnic, imi cumpar mereu abonament, dar acesta expirand in weekend, nu mi-am pus problema ca nu o sa pot achita cu cardul. Mai mult decat atat, am fost deranjat de agentul de paza, care mi-a vorbit la persoana I, folosind expresii de genul " e a doua oara cand asta vine asa, da-i drumul de aici sau poate te iau in brate". Nu e normal ca in aceasta institutie, sa mai existe persoane cu un comportament asa grobian. Peste tot exista uscaturi, dar sistemul trebuie sa le elimine, daca dorim sa fim europeni. Astept un raspuns cu privire la masurile pe care dumneavoastra considerati ca le veti dispune pentru situatia cu care eu m-am confruntat.
Cu deosebita consideratie
C.G.
Stimata domnule C.G.,
Urmare a sesizarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Metrorex a introdus in marea majoritate a statiilor de metrou noi sisteme de vanzare si plata folosind POS-ul, tehnologia contactless si respectiv automatele de vandut cartele, tocmai pentru a moderniza mijloacele de plata si a se alinia tendintelor actuale.
Intr-adevar, la statia Dimitrie Leonida unele dintre aceste solutii de plata nu se regasesc in prezent, ele urmand a fi implementate intr-un viitor apropiat. Astfel, desi nu exista automat de vandut cartele si instalatie POS la cabina, se poate folosi insa tehnologia contactless( prin intermediul cardurilor bancare care au inclusa aceasta facilitate ) la terminalele InstantPay amplasate pe aparatele de taxare din statie.
Referitor la atitudinea agentului de paza, precizam ca am vizionat imaginile video de la momentul respectiv, iar conform acestora agentul de paza nu pare sa fi avut un comportament necorespunzator. Din pacate insa, nu detinem si inregistrarea sonora a filmarii pentru a ne pronunta asupra modului in care a decurs conversatia, dar avand in vedere diferenta de opinii intre ceea ce sustineti dumneavoastra si ceea ce declara salariatul firmei de paza s-a dispus o reinstruire a acestuia privind limbajul folosit in relatia cu publicul calator.
Va precizam ca suntem interesati in rezolvarea doleantelor calatorilor si ca insasi acest raspuns este o dovada a interesului pe care il acordam acestora, va asiguram ca suntem preocupati permanent de cresterea calitatii serviciilor pe care le oferim.
Cu stima,
DIRECTOR GENERAL,
ing. Aurel RADU
Data: 09.12.2014
A.I.
A.I.- 12 iunie 2014
Va multumesc pentru raspuns.
Sunt impresionat de seriozitatea cu care Metrorex trateaza sesizarile publicului calator. Semn ca este o institutie matura cu care este o placere sa ai de-a face.
Cu stima,
A.I., calator
Buna ziua,
Va inştiintez ca statia de amplificare a statiei Titan este o CATASTROFA! Nu este buna de nimic, nimic nu se intelege cand se transmite ceva. Se aude infundat şi cu ecou fiindca nu aveti difuzoare distribuite pe toata lungimea statiei ci doar unul singur. Ieri 11 iunie in jurul orelor 09:15 a avut loc o perturbare a traficului datorita unei defectiuni tehnice in zona Republica.
Niciunul din mesajele adresate publicului prin statia de amplificare nu s-a putut intelege din motivele aratate mai sus.
Stimata domnule A.I.,
Urmare a sesizarii dumneavoastra inregistrata cu numarul M.01/7391/12.06.2014, referitoare la unele probleme in ceea ce priveşte instalatia de sonorizare, va comunicam urmatoarele: Instalatia de sonorizare din statia de metrou Titan a fost pusa in functie in anii *80. Datorita uzurii fizice şi morale nu mai este posibila asigurarea unei auditii de foarte buna calitate.
Modernizarea instalatiei - ce va fi realizata in functie de resursele financiare alocate - va rezolva problema semnalata de dumneavoastra.
Metrorex va cere scuze pentru disconfort şi va multumeşte pentru faptul ca sunteti clientul nostru.
Cu stima,
DIRECTOR GENERAL,
ing. Aurel RADU
Data: 09.07.2014
O.I.L.
Buna ziua,
Doresc sa aduc pe aceasta cale mai sincere multumiri personalului statiei de metrou Preciziei, atât cel al Metrorex cât si cel al firmei de paza, care au reusit in seara zilei de 08.04.2014 sa-mi recupereze cu sprijinului unui cetatean, un plic pierdut intr-o garnitura de tren in statia Gorjului.
Sincer sa va spus ma resemnasem, chiar nu credeam sa mai gasesc plicul urias care continea 2 fotografii RMN si filmul pe CD al unei investigatii la un genunchi si m-am bucurat ca un copil dupa ce am primit telefonul celor de la firma GRAL Medical in dimineata zilei de 09.04.2014. Traim vremuri dificile, când problemele cotidiene, atât de acasa cât si cele de la serviciu ne macina pe interior si tocmai incercând sa le rezolvam pe toate, iata ca apar si unele greseli, omisiuni care ne pot costa timp pretios, stres, nervi, bani si chiar acutizarea unor probleme de sanatate.
Ma bucur sa descopar ca mai exista onestitate si modestie, profesionalism si initiativa pozitiva la oamenii de astazi, oricum calitati pe cale disparitie in tara noastra. Apreciez intr-un mod deosebit serviciile pe care ni le oferiti noua, cetatenilor capitalei si am tot respectul fata de acesti oameni care petrec numeroase ore in subteran, pentru transportul nostru zilnic, rapid si sigur. Am certitudinea ca in spatele bunului mers al celui mai eficient mijloc de transport bucurestean se ascunde munca a numerosi oameni simpli si devotati acestei meserii si pe care noi toti ar trebui sa-i respectam cu mult mai mult.
Doresc sa mentionez ca initiativa acestor câteva rânduri imi apartine si ca fac acest gest pentru a rasplati cumva darul frumos pe care l-am primit din partea dumneavoastra in pragul sarbatorilor pascale.
Va rog din tot sufletul sa aduceti la cunostinta personalului dumneavoastra aceste multumiri si eu cred ca vor cântari cu mult mai mult decât orice remuneratie. Multumesc inca o data si sa ne conduceti la destinatie, in continuare, fara probleme!
La multi ani!
Sarbatori fericite!
Cu respect,
O.I.L.
Data: 11.04.2014
A.P.
A.P. - 10 ianuarie 2014
Buna seara! Astazi, in data de 10.01.2014 in jurul orei 06:30, in timp ce ma deplasam spre locul de munca, in statia de metroul Iancului am observat un gest de mare umanitate. O angajata de a dumneavoastra, de la cabina de langa aparate a iesit din cabina indreptandu-se in mare graba spre o doamna care era cazuta in apropriere de aparate.
Angajata dumneavoastra a indepartat lumea care asista ca la spectacol fara sa intervina si cu mare profesionalism a acordat primul ajutor, umplandu-se de sange de la persoana cazuta desi toti cei care priveau spuneau ca este decedata. Angajata dumneavoastra a reusit in cele din urma sa o aduca la simtiri pe acea doamna pana la sosirea echipajului Smurd.
Asistand la discutie am auzit cum angajatii Smurd-ului o felicitau pe angajata dumneavoastra ca a reusit sa ii salveze viata. Tin si eu sa transmit pe aceasta cale felicitarile mele angajatei dumnevoastra pentru profesionalism si curajul de care a dat dovada. Mai rar asa oameni. Sper sa mai intalnesc si in alte statii angajati de genul acesta.
Cu multumiri. A.P.
Astept un raspuns din partea dumneavoastra!
Stimata doamna A.P.,
Urmare a scrisorii dumneavoastra, va comunicam ca am luat act de gestul salariatei Metrorex care prin interventia prompta de care a dat dovada a salvat viata unei calatoare. Consideram ca aceasta a fost o lectie de omenie, dar mai ales una a conştientizarii faptului ca in astfel de momente nu trebuie sa lasam aceasta responsabilitate doar pe umerii medicilor şi trebuie sa ajutam fiecare cu ce putem.
Un asemenea gest este de apreciat şi s-ar putea constitui intr-un model de urmat pentru noi toti.
Conducerea Metrorex a tinut sa felicite salariata in cauza şi a dispus totodata premierea acesteia.
Va multumim pentru ca ati ales sa ne scrieti şi va asiguram de toata consideratia noastra.
Cu stima,
DIRECTOR GENERAL,
ing. Aurel RADU
Data: 06.02.2014
I.N.
Buna ziua! Va scriu pentru a va felicita si, totodata, pentru a va multumi pentru aducerea muzicii clasice pe peroanele metroului! Din cele cateva momente artistice pe care le-am prins, cel mai mult mi-a placut cel de la statia Unirii de vineri (20 septembrie). Probabil ca v-au mai scris si alte persoane, dar trebuie sa va spun ca foarte multi din cei prezenti au apreciat spectacolul.
Sper sa mai aveti astfel de proiecte la metrou, pentru a mai insenina atmosfera si pentru a aduce cat mai multe zambete pe chipurile oamenilor.
I.N.
Stimata doamna I.N.,
Vă multumim pentru aprecieri. Asa este, am primit si de la alti calatori scrisori de multumire si de apreciere referitoare la proiectul “Muzica clasica la metrou”. Toate aceste semnale ne incurajeaza sa continuam cu astfel de proiecte. Suntem bucurosi pentru ca am reusit ceea ce ne-am propus! Calatorii s-au intalnit - din nou - cu arta, la metrou! Avand in vedere succesul de care s-a bucurat prima editie a proiectului“Muzica clasica la Metrou”, am organizat cea de a doua editie a proiectului, in parteneriat cu Asociatia „Arta nu musca”, - proiect de responsabilitate si sustenabilitate sociala - ce si‑a propus sa ofere cateva clipe de relaxare tuturor celor ce trec prin statiile de metrou - ajutandu-i sa evadeze din monotonia cotidianului. Proiectul si-a propus, in acelasi timp, sa promoveze tinere valori romanesti. Spectacolele au avut loc chiar de Zilele Bucurestiului, intre 16 si 21 septembrie 2013, in cele mai populate sase statii de metrou: Piata Unirii 1, Piata Unirii 2, Universitate, Piata Victoriei 1, Piata Victoriei 2 si Gara de Nord, in intervalul orar 17:30-19:00.
Publicul foarte numeros s-a delectat cu o serie de concerte de muzica clasica, sustinute direct la nivelul peroanelor de catre tineri artisti de la Opera Romana, de la liceele de muzica "Dinu Lipatti" si "George Enescu", studenti si masteranzi ai Universitatii Nationale de Muzica. Concertele au fost acompaniate de momente inedite de grafica, desen, pictura, dans contemporan sau tango argentinian.
Aplauzele au fost generoase iar entuziasmul si voia buna, maxime! Va multumim ca ati fost prezenta la unul dintre evenimente, pentru ca v-ati oprit pentru ceva timp sa ascultati o muzica de buna calitate, muzica ce emotioneaza, destinde!
Cu stima,
DIRECTOR GENERAL,
ing. Aurel RADU
Data: 30.09.2013
F.M.
Nu am mai circulat cu metroul de mult timp. Am avut surpriza azi sa merg cu o garnitura de metrou tip nou dar care era dotata cu geamuri care se deschid. Acum am mers in conditii decente deoarece garniturile de tip nou dar fara geamuri care se deschid sunt niste saune mobile, si asta nu in anotimpul cald!
Sper sa mai achizitionati garnituri de acest gen sau poate inlocuite unele geamuri fixe cu unele mobile.
FELICITARI...
F.M.
Stimate domnule F.M.,
Urmare a scrisorii dumneavoastra, va comunicam ca Metrorex deruleaza incepand cu luna iulie 2012 un proiect de inlocuire a ferestrelor fixe a trenurilor de tip Bombardier cu ferestre rabatabile in partea superioara, pentru aerisire suplimentara.
Totodata noile trenuri de metrou de tip CAF ce vor fi puse in circulatie cu calatori incepand cu anul 2014, vor fi dotate din constructie atat cu instalatie de ventilatie fortata a salonului pentru pasageri – cu parametri superiori – precum si cu ferestre rabatabile, pentru a imbunatati climatul in interiorul vagoanelor si pentru a crea astfel conditii de transport cu metroul cat mai confortabile.
Va multumim pentru interesul manifestat in problemele transportului cu metroul si va asiguram ca suntem preocupati permanent de cresterea calitatii serviciilor pe care le oferim.
Cu stima,
DIRECTOR GENERAL,
ing. Aurel RADU
Data: 20.06.2013
I.V.
Excelentei Sale,
Domnului AUREL RADU
Director General Metrorex-Bucuresti.
Rog acceptati primirea sincerelor mele multumiri pentru modul ireprosabil si admirabil in care salariatii din subordinea Domniei-Voastre isi indeplinesc atributiunile de serviciu. In repetate randuri am dorit sa-mi exprim satisfactia pentru perfectiunea functionarii metroului, insa intamplarea pe care ieri 16.05.2013 am trait-o m-a convins sa va scriu.
Ieri am venit de la Ploiesti pentru sedinta Asociatiei Nationale a Parasutistilor din Romania la Fabrica de Parasute Condor SA - Soseaua Vergului nr. 57 (zona statiei de metrou Costin Georgian). La terminarea actiunii, la ora 13.28 am intrat in statia "Costin Georgian" pentru a ajunge la Gara de Nord si mai departe, cu trenul - la Ploiesti. La Dristor 1 am coborat si m-am deplasat la Dristor 2. Am urcat in trenul 1116 "Varsovia" si am primit un apel pe telefonul mobil. Din condescendenta pentru ceilalti pasageri am iesit din vagon si prins in discutie nu am receptionat semnalul "atentie se inchid usile". In acest fel la ora 13.45 servieta mea a plecat in cel de al doilea vagon al trenului "Varsovia", iar eu am ramas pe peron. La celalalt peron se afla garat trenul 2114 "Budapesta". Am expus cazul salariatilor Domniei Voastre. Plini de solicitudine si cu profesionalism, echipajul trenului Budapesta" - prin radio si pe intercomunicatie, a luat legatura cu colegii lor. Servieta mi-a fost gasita si mi-a fost recomandat sa astept la Dristor 1 sosirea trenului "Varsovia". Dupa aproximativ trei sferturi de ora de framantare launtrica - trenul "Varsovia" a intrat in Dristor 1, iar conducatorul ramei, un domn distins, cu ochelari mi-a inmanat servieta cu amabilitate.
Nu a acceptat cei zece lei ce-mi ramasesera in buzunar, ne-am stans mainile prieteneste de parca ne cunosteam de cand lumea si gata! Incredibil!
In ceea ce ma priveste m-am "auto-definit" eu insumi! Importanta si remarcabila este actiunea dezinteresata si conjugata a salariatilor Domniei Voastre ca sa indrepte o greseala ce-mi apartine in totalitate. Continutul servietei includea materiale si documente de istorie a parasutismului romanesc si aparatura electronica. Totu-i intact! Cu deosebita stima si profund respect pentru Institutia METROREX am onoarea sa va salut!
Pensionar
I.V.
Stimate domnule I.V.,
Va multumim frumos pentru scrisoarea dumneavoastra prin care va exprimati recunostinta fata de ajutorul primit in recuperarea servietei!
Metrorex a transmis multumirile dumneavoastra si salariatilor implicati, pentru rapiditatea si profesionalismul de care au dat dovada.
Sunt colegii nostri, oameni despre care se vorbeste putin, oameni care fac ceva pentru semenii lor, fara sa astepte laude sau aplauze, satisfactia lor venind din lucrul bine facut. Remarcam conduita angajatilor si suntem convinsi ca vor continua acest tip de comportament si in viitor.
Apreciem faptul ca utilizati acest mijloc de transport in comun si va asiguram ca suntem preocupati permanent de cresterea calitatii serviciilor pe care le oferim.
Cu stima,
DIRECTOR GENERAL,
ing. Aurel RADU
Data: 28.05.2013
A.D.E.
Suntem interesati de realizarea unor interviuri testimoniale privind proiectul mentionat mai sus. Exista un banner cu protagonistii proiectului „Romani frumosi” in pasajul care face legatura intre statiile Unirii 1 si Unirii 2. Aici, in pasaj dorim sa facem interviurile cu trecatorii / calatorii Metrorex. Interviurile vrem sa le realizam in zilele de weekend 23 si 24 martie 2013. Mentionam, ca logistica vor exista doar o camera de filmat si un microfon. Materialul filmat nu va fi folosit in scop comercial, de aceea am aprecia daca avizul de filmare nu ar implica taxe. Scopul materialului va fi de constientizare a publicului vis‑a‑vis de oamenii valorosi de lânga noi, de a trezi constiinta colectiva sanatoasa.
In speranta unei colaborari va multumesc anticipat,
D.A.
Presedinte Asociatia Docuart
Stimata doamna D.A.,
Metrorex promoveaza programe ce definesc aspecte sociale precum si proiecte culturale si de educatie ce asociaza aspiratiile bucurestenilor cu acest spatiu modern si generos, metroul bucurestean. Pe acest palier am desfasurat o serie de parteneriate prin care am promovat in spatiile Metrorex muzica de opera, muzica pop, concerte de pian, sesiuni de tango argentinian, teatru scurt, arta urbana concretizata prin expozitii de pictura, fotografie, vizite de documentare si nu in ultimul rând multe actiuni de tip flash mob. Asadar, urmare a solicitarii dumneavoastra, va transmitem acordul Metrorex de a realiza interviuri testimoniale cu calatorii - in cadrul proiectului cultural “Români frumosi”, in zilele de 23.03 - 24.03.2013, in intervalul orar 11:00 - 15:00, in pasajul de legatura intre statiile Piata Unirii 1 si Piata Unirii 2. Un reprezentant Metrorex va va insoti pe parcursul actiunii. Si pentru ca suntem si noi interesati sa aflam cât sunt de constienti calatorii cu metroul de oamenii valorosi din preajma lor, va rugam sa ne trimiteti constatarile/impresiile dumneavoastra pe adresa de e-mail contact@metrorex.ro.
Va dorim mult succes!
DIRECTOR GENERAL,
ing. Aurel RADU
Data: 21.03.2013
M.M.
Buna ziua,
Ma bucur sa va scriu din nou cu speranta ca vom putea continua colaborarea noastra anterioara, atat de buna, in opinia noastra. De altminteri, modul in care am lucrat impreuna m-a determinat sa va solicit sprijinul acum pentru primul program UNITER – Campania Nationala “Artistii pentru artisti” , a carei scurta descriere o aveti in comunicatul atasat. Dincolo de participarea teatrelor, UNITER organizeaza acest spectacol de caritate CLIPE DE VIATA, care are loc in data de 25 martie, ora 19.00 la sala mare a Teatrului National Bucuresti si la care participa, pro bono, nume importante ale scenei din Romania. Tinta campaniei noastre este strangerea de fonduri (obtinute din vanzarea de bilete) pentru artistii varstnici cu problem de sanatate din toata tara. De aceea, va rog, stimata doamna Croitoru, sa va alaturati eforturilor noastre de a face cunoscuta reprezentatia din data de 25 martie si sa ne permiteti afisaj in statiile de metrou. Credem ca ar fi o buna oportunitate de a ajunge aceasta informatie catre publicul spectator. Va multumesc mult si astept cu nerabdare raspunsul dumneavoastra.
Numai bine.
M.M.
Buna ziua doamna M.,
Va multumesc pentru gandul bun si cuvintele frumoase. Imi amintesc cu multa placere de happening-ul - August Strinberg la metrou pe care l-am organizat impreună. Atunci publicul nostru calator a avut ocazia de a interacţiona cu mari actori ai scenei romanesti. Evenimente asemenea celui menţionat, au demonstrat ca bucuria creatiei adevarate poate fi oferita si primita si intr-un spatiu neconventional, adaugand valoare culturala unui spatiu public important, metroul din Bucuresti.
Cu bucurie suntem acum, din nou, alaturi de UNITER in Campania Nationala "Artistii pentru Artisti" - intr-un efort comun de responsabilitate si sustenabilitate sociala, promovand in spatiile Metrorex spectacolul de caritate CLIPE DE VIATA, spectacol ce va reuni artisti importanti ce au incantat de-a lungul timpului milioane de romani.
Nutrim speranta ca actiunea noastra comuna va adauga o raza de speranta artistilor varstnici din Romania. Toate cele bune,
Evelyne Croitoru, RP, Metrorex
Data: 07.03.2013
A.M.
Domnule Director General,
Va adrese rugamintea de a analiza posibilitatea afisarii datei si timpului curent in vagoanele de metrou, pe panourile digitale existente. Va asigur ca e un lucru trivial pentru compartimentul Dvs IT, sunt surprins ca nu a fost prevazuta aceasta informatie banala dar utila.
Cu respect,
A.M.
Stimate domnule A.M.
Urmare a scrisorii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Propunerea dumneavoastra nu poate fi implementata deoarece modificarea logicii instalatiei de informare a calatorilor de pe trenurile de metrou Bombardier tip BM presupune modificarea softului instalatiei de informare a calatorilor de catre fabricantul trenului. Contractul cu furnizorul trenului este încheiat, orice modificare a hardware-ului sau software-ului acestui sistem implica costuri suplimentare pe care Metrorex nu le poate suporta în acest moment.
Tinand cont de faptul ca Metrorex va achizitiona 16 trenuri de metrou noi de ultima generatie (care vor fi livrate de catre firma CAF - Spania, începand cu luna august 2013), vom analiza posibilitatea afisarii datei si timpului curent pe trenurile de metrou. Va multumim pentru sugestie si va mai asteptam sa ne scrieti.
Cu stima,
DIRECTOR GENERAL,
ing. Aurel RADU
Data: 04.02.2013